قوانین کاربردی در زندگی

سلام همه ما باید از قوانین به خوبی استفاده کنیم

قوانین کاربردی در زندگی

سلام همه ما باید از قوانین به خوبی استفاده کنیم

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۵۱ ق.ظ

هیچ کس نمی تونه سرت کلاه بذاره

سلام دوستان

بازم یه خاطره میخوام بگم براتون

من با یه شرکتی از همکاران کار میکردم ازش محصولی میخریدم و به مشتری می فروختم 

یه روز یه مناقصه را ما شرکت کردیم و قبلش با این بنده خدا معامله را بستیم و مناقصه را هم بردیم 

یه اتفاقی افتاد که همکار ما قیمت را تغییر داد و ما هم که مناقصه را برده بودیم مجبور بودیم محصول را تحویل بدیم

صحبت هم کار ساز نبودو ما معامله را انجام دادیمو

با این تغییر قیمت ما 6532000 تومان بیشتر به همکارمان پرداخت کردیم و سودی نبردیم 

چرا زیانم  اینقدر دقیق یادمه چون زیان درواقع نکردم 

 

بابا یکم صبر کن حالا توضیح میدم

 

اقا ماجرا گذشتو ما کماکان با همکارمون کار میکردیم 

توی یه معامله که باز مثل دفعه قبل ما صحبت کرده بودیما معامله را تمام کرده بودیم

و مشتری هم از قیمت ما راضی بود قبل از تماس ما با همکارمون به من زنگ زد گفت چه خبر مشترید سفارش داد گفتم هنوز قطعی نکرده چطور مگه؟ 

فکر میکنید چی گفت

به من گفت اقا من حاضرم فلان درصد دیگه هم بهت تخفیف بدم 

تا زدم تو ماشین حساب دیدم عدد شد 6532000 تومان

       

                             تفکر و تعقل با شما

 

  • میثم محسنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی