قوانین کاربردی در زندگی

سلام همه ما باید از قوانین به خوبی استفاده کنیم

قوانین کاربردی در زندگی

سلام همه ما باید از قوانین به خوبی استفاده کنیم

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۱ ب.ظ

اعتراف من

 

می خواستم یه اعتراف بکنم اونم این که جلسه اول کلاس وقتی استاد گفتند برای اجرای دوستان نظر بدین

من اصلا نمیتونستم نظر مثبت بدم چون توی تمام زندگیم

فقط انتقاد کرده بودم فقط ایرادها رو دیده بودم فقط

نیمه خالی لیوان را دیده بودم خیلی سخت بود که بخوام فقط راجع به خصوصیات مثبت حرف بزنم 

امیدوارم که اصلاح در دیدگاهم رخ بده و بهتر بشم

ممنون

 

 

 

  • میثم محسنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی